هزینه تعمیر نمایشگر و مادربرد گوشی تاشو هواوی P50 پاکت چقدر است؟

هزینه تعمیر نمایشگر و مادربرد گوشی تاشو هواوی P50 پاکت چقدر است؟

غول فناوری چین اواخر هفته گذشته از گوشی تاشو هواوی P50 پاکت با طراحی صدفی خود رونمایی کرد که از ویژگی‌های قابل توجهی بهره می‌برد. اکنون هزینه تعمیر این گوشی تاشو اعلام شده که بسیار بالاست.

تعمیر پرهزینه هواوی P50 پاکت

هواوی P50 پاکت

ظاهرا هزینه تعمیر نسخه پایه P50 پاکت و سایر گزینه‌های آن به جز نمایشگر در تمامی قطعات دیگر یکسان است و تفاوت چندان زیادی در آن‌ها دیده نمی‌شود. طبق گزارش منتشر شده، نمایشگر نسخه پایه این دستگاه اگر شامل گارانتی نباشد، با قیمت تقریبا ۵۶۰ دلار تعمیر می‌شود و نسخه برتر آن تا ۶۹۰ دلار هزینه خواهد داشت. به عبارت دیگر، تعمیر نمایشگر این دستگاه به اندازه دو گوشی میان‌رده برای مصرف‌کنندگان هزینه خواهد داشت.

علاوه بر این، قیمت تعمیر مادربرد نسخه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای داخلی تقریبا ۵۳۵ دلار است. از طرفی دیگر برای تعمیر مادربرد نسخه ۵۱۲ گیگابایتی این دستگاه باید حدود ۷۲۰ دلار هزینه کرد.

هزینه تعمیر نمایشگر و مادربرد گوشی تاشو هواوی P50 پاکت چقدر است؟

به طور معمول، تعمیر قطعات مختلف گوشی‌های پرچمدار مانند نمایشگر، مادربرد و حتی پنل پشتی هزینه بالایی دارند و همین امر برای گوشی تاشو پرچمدار جدید غول ارتباطات چین یعنی هواوی P50 پاکت نیز صادق است.

گوشی تاشو هواوی از یک نمایشگر تاشو ۶.۹ اینچی با نسبت تصویر ۲۱:۹ و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. درون بدنه آن نیز تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ با پشتیبانی از شبکه 4G و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۰ واتی قرار گرفته است.

در انتها بهتر است به قیمت این گوشی‌های تاشو نیز اشاره کرد که در نسخه‌های مختلف مجهز به ۸ و ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شود و به ترتیب ۱۴۱۱ و ۱۷۲۵ دلار قیمت دارند. در مقایسه باید عنوان کرد که گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ با قیمت پایه ۹۹۹ روانه بازار شد و همچنین نمایشگر این گوشی با قیمت ۳۶۹ دلار تعمیر می‌شود.

کلیدواژه : تاشوهواوی
پویش کالا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *