هر آنچه باید درباره تبلت و دستگاه های دیجیتال بدانید

هر آنچه باید درباره تبلت و دستگاه های دیجیتال بدانید

هر آنچه باید درباره تبلت و دستگاه های دیجیتال بدانید :

تبلت در واقع همان رایانه لوحی هستند که نسبت به تلفن های هوشمند صفحه نمایش بزرگتری داشته و تجربه کاربری بهتری برای کاربر فراهم میکند.

از این رو عده بسیاری سعی می کنند با خرید تبلت نیاز خود را برآورده سازند. ناگفته نماند گوشی هوشمند عمدتا طرفدار بیشتری دارد اما تبلت ها هم دستگاه های پرمتقاضی بوده و گزینه ایده آلی برای تماشا فیلم و سریال، انجام بازی و برخی دیگر از این قبیل می باشد.

این نوع دستگاه ها توسط برندهای بزرگی چون اپل، سامسونگ، لنوو، ایسوس و چندی دیگر به تولید می‌رسد و باید آنها را گزینه های برجسته در کاربری دانست. تبلت ها هم مانند سایر  .دستگاه های دیجیتالی باتوجه به  سخت افزار و متریال قیمت  متفاوتی دارند.

مدل های گران قیمت عمدتا قوی و حرفه ای بوده اما مدل های ارزان تر کمی کیفیت پایین و سخت افزار نسبتا ضعیفی برای آنها در نظر گرفته می شود. بنابراین بسته به نوع و قیمت، تبلت ها ساختار متفاوتی در مقایسه با یکدیگر دارند.

برخی از تبلت ها شامل قلم هم می شوند تا افراد بتوانند به رسم طرح هایی روی آن بپردازند. در واقع هدف از خرید تبلت دستگاهی بوده که سرگرمی را به دنبال داشته و موجب خواهد شد تا افراد بتوانند نیاز مالتی مدیا خود را برآورده بسازند.

هر فردی براساس نیاز خاصی که دارد تبلت خریداری می کند. برای مثال یک فرد ممکن است طراح یا گرافیست ماهری باشد و نیاز به تهیه تبلت حرفه ای دارد، در این هنگام باید به سراغ محصولاتی نظیر تبلت های آیپد اپل یا گلکسی تب اس سامسونگ برود.

برخی نیز برای تماشا فیلم و سریال می خواهند تبلت خریداری کنند که در این هنگام باید تبلت های سامسونگ با نمایشگر سوپرامولد را پیشنهاد داد. البته آیپدهای اپل نیز گزینه بسیار   مناسب محسوب میشوند و دارای د عملکرد بالایی .

همانطور که گفته شد ما در این بخش قصد داریم هر آنچه درباره تبلت می دانیم را برای شما شرح دهیم .

قیمت تبلت
هر تبلت بسته به ساختار و متریال در کنار سخت افزار به کار گرفته شده، قیمت خاصی دارد. یک تبلت با پردازنده سری اسنپدراگون 800 کوالکام گزینه پرچمداری محسوب شده و باید آن را رده بالا توصیف کرد. در سوی دیگر تبلتی که از پردازنده اسنپدراگون سری 400 کوالکام بهره می‌برد یا اینکه چیپ های مدیاتک و برخی دیگر در آن مورد استفاده قرار می گیرد، گزینه اقتصادی یا رده پایه محسوب می شود. بنابراین باید دانست که خرید تبلت  باتوجه به سخت افزار و مشخصات به کار گرفته قیمت های مختلفی دارد. قیمت فاکتور مهمی در امر تهیه دستگاه های دیجیتالی است و باید دانست کدام گزینه مناسب نیاز شما بوده و باید به تهیه آن بپردازید.

بنابراین در هنگام خرید باید باتوجه به نیاز خود مدلی را خریداری کنید که بتواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد. در نتیجه قیمت تبلت براساس ویژگی های آن تعیین می شود و هر چه دستگاه قوی و سطح بالا باشد، گران تر است.تبلت ها در کنار گوشی‌های هوشمند دستگاه های کارآمدی هستند که می توان از آن برای تماشا فیلم  و برخی موارد دیگر به کار گرفت.

خرید موبایل و تبلت
برای خرید موبایل باید به مطالعه مقالاتی در این زمینه پرداخت. یا اینکه بهتر است از کارشناسی پرسش‌هایی داشت تا بتوان گزینه موردنظر را به سادگی انتخاب کرد. خرید موبایل باید براساس فاکتورهایی انجام گیرد.

بدون داشتن اطلاعات کافی شاید گزینه مناسبی شامل حال شما نشود. یک موبایل با قیمت مناسب از مشخصات بزرگ برخوردار نیست و از سوی دیگر مدل پرچمدار یا پریمیومی با قیمت بالایی به فروش خواهد رسید.

همچنین باید دقت عمل به خرج داد و به خرید هر نوع موبایلی نپرداخت. در بازار گوشی‌های هوشمند مختلفی وجود دارد که می‌توان به انتخاب آنها پرداخت و گزینه موردنظر را تهیه کرد. اگر با تحقیقات قبلی خرید موبایل را انجام داد قطعا می توانید گزینه ایده آل خود را بدست آورید.

بسیاری از خریدها اگر با دانش همراه باشد، بی شک مشکلات کمتری داشته و افراد می توانند یک خرید مطلوب و قابل قبولی داشته باشند. شایان ذکر بوده این موارد شامل خرید تبلت هم می شود و تنها نباید برای تهیه گوشی هوشمند به این موضوعات پرداخت.

هندزفری موبایل و تبلت
در سوی دیگر هندزفری را می توان درون باکس گوشی های هوشمند یا تبلت یافت. هندزفری یکی از لوازم موجود در جعبه است و برخی شرکت ها تصمیم می گیرند تا به حذف این قطعه بپردازند. در جعبه خرده فروشی گوشی هوشمند یا تبلت خود می توانید هندزفری را بیابید و مورد استفاده قرار دهید. بنابراین داشتن یک هندزفری در کنار دستگاهی چون تبلت و موبایل دشوار نیست و در صورت نبود می توانید آن را به صورت جداگانه تهیه کنید.

کافیست به فروشگاه مربوطه مراجعه کرده و هندزفری باکیفیت تهیه کنید. در بازار هندزفری های مختلف از برندهای گوناگون وجود دارند و افراد هم می توانند یکی را انتخاب کنند.

هندزفری یکی از لوازم جانبی لازم در جعبه تبلت یا گوشی هوشمند است که در کمتر دستگاهی شاهد حذف آن هستیم و مدتی است کمپانی هایی چون اپل و برخی دیگر تصمیم گرفتند آن را از درون جعبه بردارند.

ولی نا گفته نماند خوشبختانه هنوز شرکت های مختلفی هستند که همچنان هندزفری را در جعبه خرده فروشی دستگاه خود به کار می گیرند و

تجربه کاربری با تبلت در کنار هندزفری کارآمد بسیار لذت بخش است زیرا تماشا محتوا ویدئویی از قبیل فیلم و سریال را بسیار لذت بخش می سازد. در واقع تبلت ها دستگاه هایی هستند که شرکت‌ها برای سرگرمی در اختیار مخاطب می گذارند، هرچند در موارد دیگر هم این دیوایس ها کاربری دارند که  می تواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

گذشته از آن هندزفری یکی لوازم جانبی مهم در کنار تبلت یا گوشی موبایل است.

خرید محافظ صفحه تبلت
باید بیان داشت که تبلت با وجود صفحه نمایش بزرگ، بسیار زود صدمه می بینند. بنابراین بهتر است به خرید محافظ صفحه تبلت پرداخت. زیرا با استفاده از این نوع محافظ دیگر با خیالی راحت می‌توان به تجربه کاربری پرداخت بدون آن که نگرانی درباره لطمه وارد شدن به تبلت وجود داشته باشد.

این نوع دستگاه ها با توجه به ابعادی بزرگ، بیشتر دچار صدمه شده زیرا گزینه هایی هستند که باید نگهداری دقیقی از آنها داشت، در غیر این صورت آسیب جدی به بدنه این نوع از هندست ها وارد خواهد شد.

محافظ صفحه بهترین گزینه برای افزایش ایمنی تبلت بوده که می توان از فروشگاه های مربوطه و معتبر مدلی مناسب را تهیه کرد. بنابراین سعی کنید گزینه ای مناسب با تبلت خود را خریداری کنید و از خرید مدل هایی نامربوط و نه چندان ایده آل پرهیز داشته باشید.

به نوعی تبلت ها بدون محافظت بیشتر در خطر آسیب قرار می گیرند و باید نهایت نگهداری از این نوع دستگاه ها صورت گیرد. زیرا در غیر این صورت ممکن است با یک حرکت اشتباه صفحه نمایش دستگاه یا همان تبلت به شدت آسیب ببیند. آنچه تبلت ها را به دستگاه هایی کاربردی تر تبدیل می سازد، همان محافظ است که موجب می شود تا تبلتی کارآمد و سالم همیشه داشته باشید.

در هنگام خرید بهتر است از فروشنده درخواست یک محافظ نمایید تا با خیالی راحت از دستگاه جدید خود بهره گرفته و لذت ببرید. تبلت ها انواع مختلفی دارند و افراد می توانند مطابق نیاز مدلی با صفحه نمایش بزرگ یا کوچک را تهیه کنند.

هرچه نمایشگر کوچک تر باشد، قیمت تبلت هم نیز به مراتب کمتر است، البته کانفیگ سخت افزاری هم در نوع قیمت تبلت اهمیت دارد و باید به آن توجه داشت. ناگفته نماند که برای خرید محافظ تبلت باید به سراغ فروشندگان مجرب رفته تا بتوانید گزینه مناسب را تهیه کرده و به کار گیرید.

بنابراین باید بیان داشت که محافظ تبلت یک لوازم جانبی مهم در هنگام خرید دستگاه است که و به نوعی ایمنی آن را به دنبال خواهد داشت. در غیر این صورت آسیب احتمالی به آن دور از انتظار نیست. در نهایت داشتن محافظ صفحه نمایش برای تبلت لازم است و نباید به سراغ راه دیگری جهت محافظت نمایشگر تبلت رفت.

همچنین باید بیان داشت که تبلت ها در مقایسه با گوشی های هوشمند بیشتردر معرض آسیب قرار میگیرن و از این رونیازبه مراقبت بیشتری دارند.

خرید کالای دیجیتال
کالای دیجیتال شامل لوازم مختلفی می شود. از گوشی هوشمند گرفته تا تبلت، لپ تاپ و برخی دیگر. از این رو تهیه کالای دیجیتال باید با کسب اطلاعات لازم صورت گیرد و گزینه موردنظر را باید با تحقیقات مناسب یافت. البته همانطور که گفته شد، اگر به سراغ یک کارشناس مربوطه بروید، بی شک می‌تواند کمک شایانی در این زمینه داشته باشد.

جهت خرید کالای دیجیتال نباید آن را سطحی شمرد زیرا کالای موردنظر باید نیاز شما را به سادگی برآورده سازد و مدلی ساده نیست که به راحتی از کنار آن عبور کرد. کالای دیجیتال شامل تبلت، لپ‌تاپ، تلفن هوشمند و بسیاری دیگر می شود. بنابراین تنها تبلت ها را دربرمی گیرد.

تبلت ها به عنوان رایانه های لوحی هم شناخته می شوند، زیرا کاربری متنوعی با آنها می توان داشت و تنها برای یک کاربری خاص نیست. گذشته از آن در طول چند سال گذشته این نوع دستگاه ها طرفداران بسیاری پیدا کرده و یکی از اصلی ترین دلایل استفاده از تبلت، مشاغل مختلف برای کاربردی کردن  اهداف خود در زمینه های مختلف براحتی میتوانن باهم در ارتباط باشند و پروندها و پروژههای خود را به اشتراک بگذارند .

تبلت ها شامل لوازم جانبی خاصی نیستن و برخلاف رایانه های شخصی که باید حتما کیبورد، ماوس یا چنین مواردی داشته باشید، چیزی نخواهید داشت و باید به همان تبلت که یک دستگاه با صفحه نمایش بزرگ است، اکتفا کنید. برخی شرکت ها لوازم جانبی همچون کاور صفحه کلید برای آنها تولید می کنند. این کاورها نه تنها به محافظت از تبلت می پردازند، بلکه می توان انتظار داشت، افراد تجربه یک مینی لپ تاپ را هم به لطف کیبورد داشته باشد.

توانایی تبلت به سخت افزاری است که در آن به کار گرفته شد. همچنین این نوع دیوایس ها تحت سیستم عامل های مختلفی به تولید می رسند. برای مثال باید به تبلت ویندوزی، تبلت اندرویدی، IPad OS و غیره اشاره کرد.

البته مدل های IPad OS و اندروید شایع تر از نوع ویندوزی هستند. برای مثال مایکروسافت در حال حاضر تنها تولید کننده تبلت های ویندوزی بوده و شرکت های محدودی هستند که تصمیم گرفتند مدل ویندوزی تولید کنند.

اما اپل IPad OS را تنها خود به تولید می رساند و هیچ شرکتی حق استفاده از این سیستم عامل را در تبلت خود ندارد. در نهایت رایج ترین تبلت ها مدل اندرویدی هستند.  آنچه تبلت ها را به دستگاه کاربردی تبدیل ساخته، مشخصات مناسب، صفحه نمایش بزرگ و عدم وجود محدودیت در کاربری است.

تبلت ها در واقع نمونه ای برجسته در میان دستگاه های دیجیتال هستند که می توان به استفاده از آنها پرداخت و نباید به سادگی از کنارشان عبور کرد.

ما تمام تلاشمون را میکنیم که شما خرید خوب و راحتی را تجربه کنید در صورت نیاز میتوانید با کارشناسان ما در سایت پویش کالا تماس بگیرید و اطلاعات مورد نیاز را دریافت نمایید .

پویش کالا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *