لپ تاپ های مناسب کارهای گرافیکی

لپ تاپ های مناسب کارهای گرافیکی

لپ تاپ های مناسب کارهای گرافیکی :

انتخاب بهترین لپ تاپ مناسب کارهای گرافیکی و خرید آن میان این همه لپ تاپ مختلف با برندهای مختلف باید سنجیده شده باشد و با تخصص و بررسی انواع مدل های لپ تاپ انجام شود. اگر شما کار گرافیکی انجام می‌دهید و گرافیست هستید احتمالا با کارهای سه بعدی و رندرینگ سر و کار خواهید داشت. پس باید لپ تاپ مناسب کارهای گرافیکی را برای خود انتخاب کنید. در ادامه فروشگاه اینترنتی پویش کالا به شما بهترین لپ تاپ های مخصوص گرافیکی را بر اساس قیمت معرفی خواهد کرد. و به شما خواهد گفت که بازه قیمتی مناسب برای خرید لپ تاپ مناسب کارهای گرافیکی چقدر است. عواملی نیز وجود دارد که شما هنگام خرید لپ تاپ مناسب کارهای گرافیکی باید به آن توجه کنید. فروشگاه اینترنتی پویش کالا انواع لپ تاپ مناسب کارهای گرافیکی را در این مجموعه به فروش می‌رساند. کافی است تا با مراجعه به سایت پویش کالا از انواع این لپ تاپ ها دیدن فرمایید و خرید خود را نهایی کنید.

 سرفصل های مقاله

عواملی که هنگام خرید لپ تاپ مناسب کارهای گرافیکی به آن توجه کنید

بازه قیمتی مناسب برای خرید لپ تاپ ویژه کارهای گرافیکی

خرید لپ تاپ گرافیکی زیر بیست میلیون تومان

خرید لپ تاپ گرافیکی بین بیست تا سی میلیون تومان

خرید لپ تاپ گرافیکی بین سی تا چهل میلیون تومان

خرید لپ تاپ گرافیکی بین چهل تا پنجاه میلیون تومان

خرید لپ تاپ گرافیکی بین پنجاه تا شصت میلیون تومان

عواملی که هنگام خرید لپ تاپ مناسب کارهای گرافیکی به آن توجه کنید

هر لپ تاپ مشخصات سخت افزاری مربوط به خود را دارد. برخی از لپ تاپ ها مخصوص به حرفه و یا شغل خاصی هستند و حتی برای آن شغل تولید می‌شوند. اما برای انتخاب لپ تاپ مناسب کارهای گرافیکی هم باید به سخت افزار و مشخصات فنی لپ تاپ توجه کنید. انتخاب لپ تاپتان حتما باید بر اساس و بر پایه کاری باشد که می‌خواهید با آن انجام دهید. لپ تاپ مناسب کارهای گرافیکی برای کارهای گرافیکی، انجام رندرینگ و کارهای سه بعدی است. پس در اولین نگاه شما باید به پردازنده یعنی CPU لپ تاپی که انتخاب می‌کنید توجه ویژه‌ای داشته باشید. لپ تاپی که می‌خواهید برای انجام کارهای گرافیکی از آن استفاده کنید باید رم ( حافظه ) زیادی داشته باشد و البته کارت گرافیک بسیار خوب در این لپ تاپ ها خیلی ضروری هستند. زیرا شما می‌خواهید با لپ تاپ خود برنامه های سنگین گرافیکی را اجرا کنید. از نمایشگری عالی غافل نشوید، شما برای انجام کارهای دقیق گرافیکی نیاز به تماشای دقیق رنگ ها دارید. یک نمایشگر بسیار خوب، هم می‌تواند رنگ ها را به صورت دقیق به شما نمایش دهد و هم خستگی چشم شما را به حداقل می‌رساند.

بازه قیمتی مناسب برای خرید لپ تاپ ویژه کارهای گرافیکی

فروشگاه اینترنتی پویش کالا قصد دارد لیستی از بهترین لپ تاپ های مناسب کارهای گرافیکی برای شما تهیه کند که در ادامه آن را خواهید دید. بازه قیمتی مناسب برای لپ تاپ کارهای گرافیکی از حدود 20 میلیون تومان شروع می‌شود و تا حدود 60 میلیون تومان ادامه دارد. البته این به آن معنی نیست که لپ تاپ های زیر 20 میلیون تومان مناسب انجام کارهای گرافیکی نمی‌باشند. در ادامه با انواع آن ها و البته قیمت آن ها آشنا خواهیم شد.

خرید لپ تاپ گرافیکی زیر بیست میلیون تومان

شما می‌توانید در بازه قیمتی تا 15 میلیون تومان و تا 20 میلیون تومان لپ تاپ های مناسبی را برای کارهای گرافیکی تهیه کنید. لپ تاپ های تا 15 میلیون تومان امور دو بعدی مانند فتوشاپ های متوسط و نیمه سنگین را برای شما انجام می‌دهند. می‌توانید از لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad 3-CB استفاده کنید. این لپ تاپ با پردازنده Core i3 نسل 10 و رم 8GB DDR4 و البته حافظه 1TB از نوع هارد دیسک در کنار 128GB و حافظه SSD NVMe صفحه نمایش مات 15.6 HD TN دارد. گرافیک این لپ تاپ NVIDIA MX130 GDDR5 با ظرفیت 2GB است.

اگر می‌خواهید تا حدود بیست میلیون تومان هزینه کنید، لپ تاپ IdeaPad 5-CR مناسب است. این لپ تاپ‌ از پردازنده‌ی Core i5 نسل 11 که 8 مگابایت کش دارد بهره می‌برد. رم 8GB DDR4 3200MHz است و حافظه سرعت بالای 512GB PCIe دارد. این لپ تاپ دارای گرافیک نسل جدید 2GB MX450 GDDR6 می باشد. صفحه نمایش آن IPS با رزولوشن Full HD می‌باشد.

خرید لپ تاپ گرافیکی بین بیست تا سی میلیون تومان

اگر می‌خواهید هزینه بیشتری برای لپ تاپ مناسب کارهای گرافیکی کنید می‌توانید لپ تاپ های خوبی بین 20 تا 30 میلیون تومان نیز تهیه کنید. این لپ تاپ ها برای انجام دادن کارهای دو بعدی نیمه حرفه ای و کارهای سه بعدی سبک به کار می‌روند. در ادامه به چند مدل لپ تاپ بسیار عالی در این بازه قیمتی اشاره خواهیم کرد. لپ تاپ Lenovo IdeaPad 3-IE را می توانید با پردازنده نسل 11 اینتل Core i7 1165G7 با 12 مگابایت کش و رم 12 گیگابایت 3200 مگاهرتزی تهیه کنید. این لپ تاپ دو حافظه 256GB PCIe و 1TB HDD دارد. گرافیک آن نیز 2GB GDDR5 MX450 است. صفحه نمایش آن نیز Full HD است.

 لپ تاپ بعدی که مناسب کارهای گرافیکی است لپ تاپ ایسوس FX505GT-BA می باشد. این لپ تاپ پردازنده Core i7 سری H بهره می برد. گرافیک آن 4GB GTX1650 است و صفحه نمایش آن نیز Full HD است. لپ ‌تاپ ایسر Aspire7 A715-75G-57K4-B نیز در این رده قیمتی دستگاه مناسبی می باشد.

خرید لپ تاپ گرافیکی بین سی تا چهل میلیون تومان

حدود سه لپ تاپ پرچمدار و قوی با پردازنده های بسیار قدرتمند و گرافیک حرفه ای در این بازه قیمتی وجود دارند که به آن ها اشاره خواهیم کرد. این جا است که با کار کردن با این لپ تاپ ها که برای کارهای گرافیکی بسیار قدرتمند و مطلوب هستند متوجه این خواهیم شد که چقدر پردازنده قوی و کارت گرافیک عالی در انجام کارهای گرافیکی برای شما ضروری و لازم می‌باشند. لپ تاپ ایسوس G512LI-DB با  پردازنده Core i7 10750H و رم 16 گیگابایت و حافظه 1TB SSD PCIe دارای گرافیک 4گیگابایت GTX1650TI است.

لپ تاپ بعدی لپ تاپ لنوو Legion 5-HH  می باشد که کارت گرافیک 6GB RTX2060 192Bit دارد.  حافظه رم این لپ تاپ 16GB است و CPU آن i5 10300H می باشد.

لپ تاپ دیگری که بسیار عالی و مناسب کارهای گرافیکی است، لپ تاپ ایسوس با مدل TUF FX506 می‌باشد. لپ تاپ FX506HE پردازنده Core i7 11800H دارد. رم آن 16GB است و گرافیک 4GB RTX3050TI دارد.

خرید لپ تاپ گرافیکی بین چهل تا پنجاه میلیون تومان

در این بازه قیمتی بین 40 تا 50 میلیون لپ تاپ های قدرتمندی با برندهای بسیار عالی وجود دارند که جزو لپ تاپ های پرچمدار هستند و پردازنده ها و کارت های گرافیک آن ها بسیار قوی و عالی می‌باشد. فروشگاه اینترنتی بروز کالا به شما چند نمونه از بهترین لپ تاپ های مناسب کارهای گرافیکی در این بازه قیمتی را معرفی خواهد کرد. لپ تاپ ایسوس G513QE با پردازنده Ryzen 7 5800H با هشت هسته و 16 مگابایت کش و گرافیک 4GB RTX3050TI از نوع GDDR6، 16GB حافظه رم اس اس دی 1TB NVMe PCIe گزینه بسیار مناسبی است.

لپ تاپ ایسوس UX535LH از سری ZenBook با پردازنده Core i7 10870H و رم 16GB و البته حافظه 1TB PCIe و گرافیک GTX1650 Max-Q با بدنه فلزی دیگر لپ تاپ پرچمدار است.

لپ تاپ لنوو Legion S7 با گرافیک RTX3060 و پردازنده Ryzen7 5800H نیز لپ تاپ ماسب کارهای گرافیکی با کیفیت بسیار عالی می باشد.

خرید لپ تاپ گرافیکی بین پنجاه تا شصت میلیون تومان

بهترین لپ تاپ مخصوص طراحی و کارهای گرافیکی در بازه 50 تا 60 میلیون تومان می‌تواند لپ تاپ ROG Strix G15 G513QM-A باشد. این لپ تاپ با پردازنده Ryzen 9 5900HX بسیار قدرتمند است. رم این لپ تاپ 16GB است و حافظه SSD آن با ظرفیت 1TB PCIe است. این لپ تاپ گرافیک 6 گیگابایتی RTX3060 GDDR6 دارد.

پویش کالا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *