کاویار با نسخه لوکس آیفون 13 پرو، به استقبال المپیک زمستانی پکن رفت

کاویار با نسخه لوکس آیفون 13 پرو، به استقبال المپیک زمستانی پکن رفت

شرکت کاویار که به ساخت نسخه لوکس محصولات الکترونیکی به ویژه‌ آیفون‌ها مشهور است، از نسخه مخصوص آیفون 13 پرو رونمایی کرده که برای المپیک زمستانی پکن طراحی شده است. بالاترین مدل این خانواده 27 هزار دلار قیمت دارد.

کاویار برای این محصولاتش به سراغ آیفون 13 پرو و پرو مکس رفته و از نام‌های مختلفی برای آن‌ها استفاده کرده است. مدل Olympic Hero از آلیاژ جواهرسازی و طلای 24 عیار بهره می‌برد، در حالی که مدل Olympic Hero Gold به حجم بالایی طلای 18 عیار مجهز شده است. این محصولات بجای پنل پشتی شیشه‌ای، از ماده کامپوزیت قرمز رنگ بهره می‌برند.

روی پنل پشتی این گوشی‌های هوشمند شاهد قرارگیری حلقه‌های المپیک، لوگوی المپیک زمستانی پکن و کوه «Xiaohaituo» هستیم که تعدادی از مسابقات ورزشی را میزبانی خواهد کرد.

قیمت نسخه المپیک زمستانی آیفون 13 پرو

همانطور که می‌توان حدس زد، کاویار این محصولاتش را با قیمت بالایی به فروش می‌رساند و البته تعداد آن‌ها محدود هم خواهد بود. این کمپانی تنها 117 نمونه از این محصولاتش را به تولید می‌رساند که سهم نسخه Olympic Hero Gold بسیار کمتر است.

کاویار تنها 8 نمونه از گوشی Olympic Hero Gold را تولید می‌کند که البته قیمت بالایی هم دارد. نسخه پایه آیفون 13 پرو با 128 گیگابایت حافظه داخلی، 26 هزار دلار قیمت دارد. بالاترین نسخه یعنی آیفون 13 پرو مکس با 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی، با قیمت 27,620 دلار به فروش می‌رسد.

قیمت مدل دیگر کمتر است و کاویار 109 نمونه از آن را می‌سازد. مدل Olympic Hero آیفون 13 پرو با 128 گیگابایت حافظه داخلی، 6450 دلار قیمت دارد. بالاترین نسخه یعنی آیفون 13 پرو مکس با 1 ترابایت حافظه داخلی، با قیمت 8060 دلار به فروش می‌رسد.

اگر فکر می‌کنید با آیفون‌های فوق‌العاده گران‌قیمتی روبه‌رو هستید، اشتباه می‌کنید چرا که کاویار در گذشته آیفون‌های بسیار گران‌تری را هم معرفی کرده بود که برای مثال می‌توان به آیفون 13 پرو مکس Teradiamond اشاره کرد. این گوشی از الماس، تیتانیوم و البته دندان واقعی تی‌رکس بهره می‌برد و با قیمت نزدیک به 50 هزار فروخته شده است.

کلیدواژه : آیفونآیفون13اپل
پویش کالا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *