سری ردمی نوت 11 در تاریخ 6 بهمن برای بازار جهانی معرفی می‌شود

سری ردمی نوت 11 در تاریخ 6 بهمن برای بازار جهانی معرفی می‌شود

سری ردمی نوت 11 شامل نسخه‌های استاندارد، پرو و پرو پلاس در ماه‌های پایانی 2021 برای بازار چین معرفی شد و حالا شیائومی از معرفی نسخه جهانی آن‌ها در تاریخ 6 بهمن (26 ژانویه) خبر داده است.

در تیزری که از سوی شیائومی منتشر شده، تنها به معرفی این محصولات برای بازار اروپا اشاره شده و نمی‌دانیم این محصولات در چه تاریخی روانه بازار خواهند شد. این احتمال وجود دارد که شیائومی در این تاریخ از ردمی نوت 11 به همراه مدل پرو و پرو 5G رونمایی کند.

مشخصات نسخه جهانی سری ردمی نوت 11

اگرچه شیائومی از عرضه این محصولات در بازار اروپا خبر داده، اما انتظار می‌رود به کشورهای مختلفی هم راه پیدا کنند، هرچند شاید با نام متفاوتی برای آن‌ها در بازارها روبه‌رو شویم. با این حال طبق گزارش‌ها، مشخصات فنی این محصولات با آنچه در بازار چین عرضه شده، متفاوت خواهد بود. تفاوت اصلی میان این نسخه‌ها، احتمالا مربوط به تراشه آن‌ها می‌شود که شیائومی برای نسخه جهانی به سراغ چیپ‌های کوالکام می‌رود.

سری ردمی نوت 11

اخیرا مدل‌های جهانی سری ردمی نوت 11 با شماره مدل‌های 2201116TG و 2201116SG در IMEI مشاهده شده‌اند که به ترتیب برای مدل پرو و پرو 5G است. ردمی نوت 11 پرو 5G تا به امروز چندین بار رویت شده است.

اردمی نوت 11 پرو 5G به یک باتری 4700 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 67 واتی مجهز می‌شود. این دستگاه که از رابط کاربری MIUI 13 بهره خواهد برد، در نسخه‌های مختلف مجهز به 6/8 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. مدل پرو هم احتمالا مشخصات فنی یکسانی با مدل 5G خواهد داشت.

در نهایت گفته می‌شود مدل استاندارد ردمی نوت 11 در سه نسخه شامل 4/6 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد. این دستگاه همچنین به تراشه اسنپدراگون 680 مجهز خواهد شد و نمایشگر IPS LCD خواهد داشت.

کلیدواژه : شیائومی
پویش کالا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *