رونمایی لنوو از نسل جدید ThinkPad X1 و Yoga با پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل

رونمایی لنوو از نسل جدید ThinkPad X1 و Yoga با پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل

لنوو پس از لپ‌تاپ‌های گیمینگ Legion 5 این بار از نسخه به‌روزشده دستگاه‌های سری ThinkPad X1 و Yoga رونمایی کرد که از پردازنده‌های جدید نسل دوازدهم اینتل بهره می‌برند.

سری ThinkPad X1 لنوو

لنوو

لپ تاپ‌های جدید سری X1 شامل نسل دهم X1 Carbon، نسل هفتم X1 Yoga و نسل دوم X1 Nano می‌شود و لنوو آن‌ها را برای کاربران حرفه‌ای طراحی کرده است که مانند بسیاری از افراد کارهای خود را به شیوه ترکیبی دورکاری و حضوری انجام می‌دهند. به همین منظور تمام این مدل‌ها دارای یک «نوار ارتباطی» جدید در بالای نمایشگر خود هستند که داخل آن یک دوربین HD استاندارد یا یک دوربین مادون قرمز فول اچ‌دی پلاس همراه با چهار میکروفن قرار گرفته است.

همچنین لنوو این دستگاه‌ها را به نمایشگرهای OLED مجهز کرده که X1 Carbon وضوح 2.8K و X1 Yoga وضوح 4K را ارائه می‌کند. نسل دهم X1 Carbon و نسل هفتم X1 Yoga در ماه مارس با قیمت پایه 1639 دلار و 1749 دلار در دسترس قرار خواهند گرفت و نسل دوم X1 Nano یک ماه بعد و در آوریل با قیمت پایه 1659 دلار عرضه می‌شود.

سری Yoga لنوو

لنوو

در همین حال لنوو از دستگاه‌های جدید سری Yoga نیز رونمایی کرد که شامل Yoga 9i ،Yoga 71 و Yoga 6 می‌شود. 9i پرچمدار قابل تبدیل جدید لنوو است که از پردازنده نسل دوازدهم جدید اینتل به همراه گرافیک Iris Xe عرضه می‌شود. همچنین این مدل جدید با پشتیبانی از اسپیکرهای «باورز اند ویلکینز» (Bowers & Wilkins) صدای بسیار بهبود یافته‌ای دارد که به گفته لنوو بسیار بلندتر از قبل است. نمایشگر لمسی OLED IPS دستگاه نیز نسبت تصویر 16:10، وضوح 4K و دقت رنگ 100 درصدی DCI-P3 را ارائه می‌کند.

7i نیز در دو نسخه 14 اینچی (2.8K OLED) و 16 اینچی (60 هرتزی 2.5K LCD) با نمایشگر لمسی راهی بازار خواهد شد که هر دو دستگاه به پردازنده Core i7 اینتل، گرافیک Iris Xe، شارژ سریع و نمایشگر بهینه شده برای کارهای گرافیکی مجهز شده‌اند.

Yoga 9i احتمالا در سه ماهه دوم سال 2022 با قیمت پایه 1399 دلار راهی بازار خواهد شد. نسخه 16 اینچی Yoga 7i با قیمت 899 دلار به فروش می‌رسد و نسخه کوچک‌تر آن 949 دلار قیمت دارد و فروش هر دو در سه ماهه دوم سال جاری آغاز خواهد شد. در نهایت Yoga 6 که لنوو برای ساخت آن از مواد بازیافتی استفاده کرده، با پردازنده رایزن 5000 خود، برچسب قیمت 749 دلار را به همراه دارد.

پویش کالا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *