ورود اولین گوشی با دوربین 200 مگاپیکسلی توسط کمپانی شیائومی

دوربین 200 مگاپیکسلی

اولین گوشی با دوربین 200 مگاپیکسلی

شیائومی بر روی ارتقای دوربین پرچمدار بعدی خود متمرکز شده است. شایعات حاکی است این شرکت چینی در حال آماده شدن برای تجهیز گوشی هوشمند جدید خود به دوربین 200 مگاپیکسلی است.

مدتی است شیائومی با معرفی گوشی هوشمند Mi 11 بر بهبود دوربین گوشی‌های پرچمدار خود تمرکز کرده است. به‌نظر می‌رسد سیاست این شرکت به معرفی گوشی‌های جدید مجهز به دوربین‌هایی با وضوح بیشتر معطوف شده است.

شایعات حاکی از آن است که این شرکت چینی در حال آماده شدن برای تولید یک گوشی هوشمند جدید با سنسور دوربین بزرگتر است. بر اساس گزارش وب‌سایت Digital Chat Room شیائومی سرگرم ساخت گوشی هوشمندی است که از یک سنسور 200 مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین اصلی خود بهره می‌برد.

در صورت صحت ادعا، این بزرگترین سنسور دوربینی است که تا به حال در یک گوشی هوشمند به‌کار رفته است. در حال حاضر گوشی‌های پرچمدار با دوربین 108 مگاپیکسلی به بازار عرضه شده‌اند.

همچنین به‌نظر می‌آید سازنده این ابرسنسور، شرکت سامسونگ باشد. با توجه به ابعاد آن احتمالاً اندازه هر پیکسل این حسگر برابر 0.64 میکرومتر باشد. این مقدار خیلی کمتر از اندازه 1.4 میکرومتری پیکسل‌های سنسور ISOCELL GN2 سامسونگ است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این سنسور در دسترس نیست.

 

 

پویش کالا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *