ایسوس از سه کروم بوک اقتصادی جدید ۱۱.۶ اینچی رونمایی کرد

ایسوس از سه کروم بوک اقتصادی جدید ۱۱.۶ اینچی رونمایی کرد

ایسوس از سه لپ‌تاپ جدید پایین رده از سری کروم بوک یعنی کروم‌بوک CR1، CX1 و Flip CR1 تبدیل شدنی با پردازنده اینتل رونمایی کرد.

هر سه کروم بوک اشاره شده جدید کاربرانی که تمایل به خرید لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت را دارند،‌ هدف قرار می‌دهد. کروم‌بوک CX1 در دسته‌بندی خاصی از محصولات ایسوس قرار دارد که «در خانه» (At home) نامیده می‌شود و از پردازنده Gemini Lake اینتل و طراحی بادوامی بهره می‌برد. دو لپ‌تاپ سری کروم‌بوک CR1 نیز برای دانشجویان و دانش‌آموزان طراحی شده و از پردازنده‌های جدیدتر Jasper Lake اینتل بهره می‌برند.

ایسوس از سه کروم بوک اقتصادی جدید ۱۱.۶ اینچی رونمایی کرد

هر سه مدل از نمایشگر ۱۱.۶ اینچی با وضوح ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل بهره می‌برند و فقط دو دستگاه CX1 و CR1 از ویژگی‌های ضد تابش پشتیبانی می‌کنند. در همین حال Flip CR1 نیز از یک نمایشگر لمسی براق به همراه لولا ۳۶۰ درجه ارائه می‌شود که حتی از قلم نیز پشتیبانی می‌کند. حداکثر روشنایی سه دستگاه نیز با یکدیگر متفاوت است و دستگاه CX1 میزان روشنایی ۲۰۰ نیت و CR1 روشنایی ۲۲۰ نیت را ارائه می‌کند. نسخه Flip کروم بوک CR1 نیز از حداکثر روشنایی ۲۵۰ نیت پشتیبانی می‌کند.

ایسوس از سه کروم بوک اقتصادی جدید ۱۱.۶ اینچی رونمایی کرد

کروم‌بوک CX1 در زیر کاپوت از دو گزینه مختلف شامل چیپست دو هسته‌ای سلرون N4020 یا چهار هسته‌ای سلرون N4120 به همراه ۴ یا ۸ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. از طرفی دیگر دو مدل CR1 نیز از پردازنده دو هسته‌ای سلرون N4500 یا پنتیوم سیلور N6000 چهار هسته‌ای با ۴ یا ۸ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برند.

طبق معمول پورت‌های USB 3.2 Type C و Type A به همراه جک هدفون و کارت خوان microSD در هر سه کروم‌بوک دیده می‌شود و برای اتصال نیز فقط مدل CR1 از فناوری‌های WiFi 6، بلوتوث ۵.۲ و ۴G LTE پشتیبانی می‌کند. متاسفانه قیمت و زمان عرضه این لپ‌تاپ‌ها هنوز مشخص نشده است که انتظار می‌رود در آینده اخبار بیشتری درباره آن‌ها منتشر شود.

پویش کالا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *