گلکسی تب S8 اولترا با ناچ نمایشگر از راه می‌رسد

گلکسی تب S8 اولترا با ناچ نمایشگر از راه می‌رسد

آیفون‌های اپل و جدیدترین مدل‌های مک‌بوک پرو دارای برش نمایشگر هستند و حالا به نظر می‌رسد سامسونگ هم می‌خواهد در چنین مسیری گام بردارد. در همین راستا ظاهرا باید منتظر ناچ نمایشگر در تبلت غول‌پیکر گلکسی تب S8 اولترا باشیم.

طبق اکثر گزارش‌ها و شایعات، نسل بعدی تبلت‌های پرچمدار سامسونگ شامل سه مدل می‌شود که بالاترین آن‌ها، تب S8 اولترا نام می‌گیرد. این محصول احتمالا نمایشگر ۱۴.۶ اینچی سوپر امولد با رزولوشن ۳K رفرش ریت ۱۲۰ هرتز خواهد داشت. حالا یکی از منابع موثق حوزه فناوری به نام «Ice Universe» با انتشار رندری با اطمینان از ناچ نمایشگر این دستگاه خبر داده است.

به گفته این منبع، در بالای نمایشگر شاهد یک برش کوچک خواهیم بود که دوربین سلفی دوگانه را میزبانی می‌کند. ظاهرا یکی از این دوربین‌ها از نوع اولترا واید خواهد بود و همچنین می‌تواند ویدیوهای ۴K با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه ضبط کند. بنابراین کاربران با دوربین باکیفیتی برای تماس‌های ویدیویی دست پیدا می‌کنند. این احتمال وجود دارد سامسونگ از مکانیزم فوکوس خودکار مشابه گوشی‌های پرچمدار هم در آن استفاده کند.

برای مقایسه بد نیست نگاهی به دوربین سلفی تبلت‌های پرچمدار کنونی سامسونگ یعنی گلکسی تب S7 و S7 پلاس داشته باشیم. این تبلت‌ها به دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با رزولوشن ۱۰۸۰p و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه مجهز شده‌اند. بنابراین کیفیت دوربین سلفی گلکسی تب S8‌ اولترا بهبود چشمگیری خواهد داشت.

انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی تب S8 اولترا در دو نسخه مجهز به ۸/۱۲ گیگابایت رم، ۱۲۸/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از قلم S Pen، حاشیه‌های کم اطراف نمایشگر و نسخه‌های وای فای و ۵G از راه برسد. از دیگر مشخصات احتمالی این تبلت می‌توان به باتری ۱۱,۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ واتی اشاره کرد.

انتظار می‌رود تبلت‌های سری گلکسی تب S8 اوایل سال آینده میلادی معرفی شوند و شاهد رقابت جذابی میان آن‌ها و آیپدهای اپل باشیم.

پویش کالا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *