وجود اسکنر Lidar در ماژول دوربین آیفون 12 پرو

قیمت آیفون 12

همان‌طور که در جریان هستید شرکت اپل قصد دارد تا در آینده نزدیک از آیفون‌های رونمایی کند و تا به امروز شاهد انتشار اطلاعات مختلفی در خصوص این گوشی پرطرفدار بوده‌ایم. به نظر می‌رسد که اپل مانند رقبای خود بر روی دوربین گوشی‌های آیفون تمرکز کرده است و قصد دارد تا در نسل جدید آیفون 12 پرو از اسکنر Lidar در ماژول دوربین اصلی استفاده کند.

به تازگی یک کاربر توییتری با نام @Choco_bit تصویری از چیدمان سنسورهای ماژول دوربین اصلی آیفون 12 پرو را منتشر کرده و در آن به وجود اسکنر لیدار اشاره کرده است. اخیراً اپل از نسل جدید تبلت آیپد پرو  11 و 12.9 اینچی خود با دوربین دو گانه به همراه اسکنر لیدار رونمایی کرده است، به همین دلیل استفاده از این اسکنر در نسل جدید آیفون بسیار محتمل است.

اسکنر لیدار وظیفه اسکن سه بعدی اجسام و تشخیص عمق را بر عهده دارد؛ اسکنر لیدار فناوری واقعیت افزوده موبایل را وارد سطح جدیدی خواهد کرد. بدون شک طراحی کلی نسل جدید آیفون 12 پرو نسبت به گذشته تغییر خاصی نخواهد داشت و بزرگ‌ترین تغییرات این محصول به ماژول دوربین، نسل جدید تراشه‌های سری A و احتمال پشتیبانی از شبکه 5G خلاصه می‌شود.

تا این لحظه چند منبع خبری معتبر و افشاگران محصولات اپل، اطلاعات منتشر شده توسط این کاربر توییتری را تایید کردند. بر اساس اطلاعات منتشر شده، ماژول دوربین چهارگانه آیفون 12 پرو به یک سنسور اصلی، سنسور تله فوتو، سنسور فوق عریض و یک اسکنر لیدار مجهز شده است. طراحی ماژول دوربین آیفون 12 پرو نسبت به نسل گذشته تغییری نداشته است و صرفاً سنسورها بجای چیدمان مثلثی به شکل مربعی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند.

برخی از منابع خبری معتقدند که اپل آیفون‌های 12 را به شبکه 5G مجهز خواهد کرد، اما تا این لحظه هیچ خبر موثقی در خصوص وجود این فناوری در نسل جدید آیفون منتشر نشده است. تا این لحظه اطلاعات بیشتری از نسل جدید آیفون منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود که در روزهای آینده شاهد انتشار مطالب بیشتری در مورد این محصول باشیم.

پویش کالا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *