قیمت و مشخصات کلیدی تبلت اوپو پد فاش شد

قیمت و مشخصات کلیدی تبلت اوپو پد فاش شد

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط Digital Chat Station در شبکه اجتماعی ویبو چین ، تبلت اوپو پد از نمایشگر LCD با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز به همراه دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پنل پشتی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی از راه می‌رسد.

قیمت و مشخصات کلیدی تبلت اوپو پد فاش شد

در گزارش این افشاگر همچنین به قیمت تبلت اوپو اشاره شده است و به نظر می‌رسد این دستگاه با قیمت حدود ۳۱۲ دلار روانه بازار خواهد شد. علاوه بر این، نام رسمی دستگاه «اوپو پد» نیست و احتمالا شرکت چینی آن را با نام دیگری عرضه می‌کند.

در گزارش‌های قبلی نیز مشخص شده بود که تبلت اوپو پد از نمایشگر ۱۱ اینچی بهره می‌برد و در زیر کاپوت آن شاهد پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ خواهیم بود. انتظار می‌رود پردازنده این دستگاه با ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه شود.

تبلت اوپو
قیمت و مشخصات کلیدی تبلت اوپو پد فاش شد

علاوه بر این، انتظار می‌رود تبلت اوپو به همراه سیستم عامل ColorOS 12 مبتنی بر اندروید ۱۲ از پیش نصب شده به دست مشتریان برسد. گفته می‌شود رابط کاربری این دستگاه از برخی ویژگی‌های مخصوص تبلت مانند ویجت‌های دسکتاپ پشتیبانی خواهد کرد و انتظار می‌رود برای انتقال کاربران بین چند دستگاه مختلف مانند گوشی، ساعت هوشمند و هدفون که به یکدیگر متصل هستند، روش‌هایی را ارائه کند.

با این وجود هنوز مشخص نشده که تبلت اوپو چه زمانی وارد بازار خواهد شد. احتمال عرضه این دستگاه در اواخر ماه میلادی جاری و ماه دسامبر وجود دارد اما هنوز چیزی به صورت قطعی مشخص نشده است. شرکت چینی هم اکنون در حال کار روی گوشی‌های جدیدی مانند سری Reno7 است که شامل سه نسخه Reno7 SE ،Reno7 و Reno7 پرو می‌شود. ظاهرا این شرکت قصد دارد در آذرماه (ماه نوامبر) از سری جدید گوشی‌های خود رونمایی کند.

پویش کالا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *