تبلت سامسونگ Galaxy Tab A 8.4 رسماً معرفی شد؛ خوش‌ساخت با قیمت مناسب

به نظر سامسونگ از معدود شرکت‌هایی است که همچنان در حوزه تولید تبلت‌ها به فعالیت خود ادامه می‌دهد. این شرکت در ادامه روند بروزرسانی محصولات خود از تبلت Galaxy Tab A 8.4 رونمایی کرده که اگرچه یک محصول میان‌رده است اما شاید انتخاب بسیاری از کاربران باشد.

در دنیای تبلت‌ها افراد اهداف خاصی را دنبال می‌کنند. در واقع بسیاری از کاربران تبلت‌ها را بیشتر به خاطر نمایشگر بزرگتر آنها خریداری می‌کنند تا انتظار داشتن به انجام فعالیت‌های سنگین پردازشی و بازی.

با توجه به همین مورد، تبلتی که بتواند از اینترنت پر سرعت بهره‌مند شده و در عین حال نمایشگری با کیفیت و یک تراشه پردازشی متوسط داشته باشد نیز شانس موفقیت زیادی خواهد داشت.

سامسونگ گلکسی تب آ 8.4 مدل 2020 تبلتی است که می‌تواند کلیه موارد فوق را به صورت یکجا در اختیار کاربر قرار دهد. این تبلت ظاهری ساده و بسیار کلاسیک دارد و برای آن طراحی نازک و مینیمالی در نظر گرفته شده است.

سامسونگ در پشت دستگاه از یک دوربین تکی 8 مگاپیکسلی و در جلو نیز از یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی استفاده کرده است. نمایشگر این دستگاه، همانطور که از نامش مشخص است اندازه 8.4 اینچی داشته و با فناوری LCD و رزولوشن WUXGA ساخته شده است که معادل 1920 در 1200 پیکسل و بسیار مطلوب خواهد بود.

tab-a-8.4-2.jpg

روی این تبلت کاربر می‌تواند از درگاه هدفون استاندارد 3.5 میلی‌متری به همراه بلوتوث نسخه 5.0، شکاف سیم‌کارت دوگانه و همچنین وای فای نسخه 5 استفاده کند.

شاید یکی از بارزترین و مهمترین مواردی که در خصوص این تبلت بتوان گفت استفاده آن از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی باشد که با توجه به ضخامت دستگاه، بسیار قابل توجه خواهد بود.

سامسونگ در مورد سخت‌افزار این تبلت هنوز اطلاعات زیادی را منتشر نکرده و به ذکر CPU هشت هسته‌ای بسنده نموده ولی آنطور که می‌توان حدس زد به احتمال فراوان یک تراشه از نوع اگزینوس میان‌رده باید در دل این تبلت جای خواهد گرفت.

انتخاب‌های حافظه دستگاه نیز محدود و تنها به رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی محدود می‌شود.

این تبلت قرار است به صورت جهانی و با قیمت پایه 279.99 دلار عرضه شود.

پویش کالا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *