بخش XiaoAi شیائومی یک کارت میانبر ویروس کرونا را برای اطلاعات زنده در مورد این اپیدمی اضافه می‌کند

چند روز پیش بخش XiaoAi شیائومی رسما اعلام کرد که برنامه میانبر XiaoAi کارت “پنومونی همه گیر در لحظه” را اضافه کرده است. به وضوح این حرکت در پاسخ به بیماری همه گیر کرونا ویروس فعلی است. کاربران می‌توانند جدیدترین به روزرسانی‌های مربوط به اطلاعات ویروس اپیدمیک کرونا را از طریق کلید AI در هر گوشی هوشمند شیائومی یا با دستور صوتی به برنامه، مشاهده کنند.

شیوع اخیر ویروس کرونا در چین، منجر به کشته شدن چندین نفر و بیمار شدن بیش از ۴۰۰ شخص شده و در چند کشور دیگر نیز شیوع یافته است. روز سه‌شنبه اولین کیس در خارج از آسیا اعلام شد، و مقامات بهداشتی فدرال بیماری این شخص را تأیید کردند. احتمالاً ویروس کرونا یکی از بدترین بیماری‌های همه گیری می‌باشد که ممکن است در سال‌های اخیر رخ داده باشد.

کرونا ویروس‌ها به دلیل برآمدگی‌هایی که از غشای آنها بیرون می‌زند و شبیه به حلقه نور دور خورشید است، به این نام، نامیده می‌شوند. آنها می‌توانند هم حیوانات و هم افراد را آلوده کرده و باعث بیماری‌های دستگاه تنفسی از سرماخوردگی گرفته تا شرایط حادی مانند SARS شوند، که هزاران نفر را در سراسر جهان بیمار کرده است و زمان شیوعش در سال ۲۰۰۳ حدود ۸۰۰ نفر را کشت.

خوب است بدانید که شیائومی شیوع این بیماری را جدی گرفته و اطلاعات مربوطه را در اسرع وقت در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با این عکس العمل سریع و اضافه کردن این ویژگی امیدواریم به کاربران شیائومی کمک شود تا در رابطه با وضعیت فعلی به روز باشند و همچنین امیدواریم که آنها را ایمن‌تر نگه دارد. کاربران برای دسترسی سریعتر می‌توانند این میانبر را به کارت XiaoAi در نوار اطلاع رسانی اضافه کنند.

پویش کالا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *