ایرباد QCY T1 PRO و خوشبو کننده هوا HL Mini شیائومی

محصولات شیائومی امروزه در همه جا وجود دارند و می‌توانید لوگوی این برند را بر روی انواع لوازم الکترونیکی، گجت‌ها و یا لوازم جانبی مشاهده کنید؛ زیرا این برند متعلق به اکوسیستم گسترده‌ای است. اخیرا دو محصول جدید از این اکوسیستم در بازار با قیمتی مناسب عرضه شدند، که عبارتند از هدفون بی‌سیم QCY T1 Pro و خوشبو کننده هوا HL Mini شیائومی. 

ابتدا نگاهی به ایرباد QCY T1 Pro می‌اندازیم. این ایرباد با فناوری TWS همراه شده است و به لطف درایورهای دینامیک ۶ میلیمتری صدای کاملاً خوبی را ارائه می‌دهد. اتصال بی‌سیم آن توسط بلوتوث مدرن ۵٫۰ انجام می‌شود و از میکروفون یکپارچه شده آن می‌توانید برای برقراری تماس استفاده کنید. کنترل‌های لمسی‌ نیز برای این منظور قرار داده شده‌اند، همچنین می‌توان به کنترل میزان ولوم لمسی اشاره کرد. باتری ۴۰ میلی‌آمپر ساعتی آن می‌تواند حدود ۴ ساعت پخش موسیقی را فراهم کند و جعبه شارژ ۷۵۰ میلی‌آمپر ساعتی‌اش نیز شارژ مجدد این ایرباد را بسیار آسان می‌سازد. این ایرباد با قیمت ۱۹٫۹۹ یورو عرضه شده است.

محصول دوم، HL Mini air شیائومی است که به عنوان یک دیوایس چند منظوره کاربرد دارد. این دستگاه می‌تواند به عنوان یک ابزار خوشبو کننده هوا برای پخش بویی دلپذیر، یک مرطوب کننده هوا و همچنین یک چراغ شب استفاده شود. این دیوایس کاملاً جمع و جور است و از مواد ABS + PP ساخته شده و تنها ۳۶۰ گرم وزن دارد، شارژ کردن آن نیز از طریق درگاه USB معمولی انجام می‌شود. مخزن آب آن ۱۲۰ میلی‌لیتر ظرفیت دارد و در صورت کمبود آب از طریق چراغی قرمز به شما اطلاع می‌دهد. این وسیله کوچک می‌تواند چراغ خوابی برای اتاق خواب شما باشد‌ و یا می‌تواند حتی بر روی میز کار یا میز اتاق نشیمن قرار گیرد و تنها ۱۴٫۹۹ یورو قیمت دارد.

پویش کالا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *